کد 626 چیست؟

استانداردهای GS1 اين قابليت را فراهم می‌كنند تا برای شناسايی منحصربه‌فرد هر «چيز» يا به عبارت بهتر هر «موجوديت»، يك شناسه‌ی يكتای جهانی تخصيص داده شود. شناسه‌هايی كه مطابق با استانداردهای GS1 به هر موجوديت می‌توان داد، با كمك «پيش‌شماره شركتی GS1» صادر می‌گردند. هر شركتی كه عضو GS1‌می‌شود، يك پيش‌شماره شركتی منحصر‌به‌فرد دريافت می‌كند كه با اين كار، امكان شناسايی آن شركت در تمام دنيا به‌صورت يكتا فراهم می‌شود.
 

استاندارد های شناسایی

به اشتراک‌گذاری اطلاعات در زنجیره ‌تأمین به‌عنوان یک عامل هماهنگ ساز از اهمیت به سزایی برخوردار است. طبیعی است که اگر استاندارد واحدی در سطح جهانی برای تبادل اطلاعات وجود نداشته باشد اعضای زنجیره‌تأمین نمی‌توانند با یکدیگر به‌صورت سیستماتیک و غیردستی در زمینه‌ی به اشتراک‌گذاری اطلاعات ارتباط برقرار نمایند.GS1 برای تبادل داده‌ها در زنجیره‌تأمین استانداردهای جهانی وضع نموده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به استانداردهایی برای ایجاد داده باکیفیت در مورد محصولات و انتشار داده باکیفیت در زنجیره‌تامین و همچنین استانداردهایی برای تبادل الکترونیکی داده‌ها اشاره نمود.
 

مطالب مرتبط

GS1 چگونه به خرده فروش‌ها کمک می‌کند؟

بارکد به کسب و کار های بزرگ و کوچک کمک می‌کند تا محصولات خود را به صورت منحصربه فرد در بازار توزیع کنند. GS1 با صنعت خرده فروشی همکاری می کند تا پایه محصول را برای توزیع قوی کند.

کد 626 چیست؟

به اشتراک‌گذاری اطلاعات در زنجیره ‌تأمین به‌عنوان یک عامل هماهنگ ساز از اهمیت به سزایی برخوردار است. طبیعی است که اگر استاندارد واحدی در سطح جهانی برای تبادل اطلاعات وجود نداشته با

GS1 چیست؟

GS1 مخفف عبارت A global system of standards است که به معنی یک سیستم جهانی استاندارد است. برای داشتن یک سیستم استاندارد نیاز به تعریف یک مرجع و پایگاه واحد در سطح جهانی است.

آخرین مطالب