کاربرد GS1 در صنایع غذایی

پیچیدگی روزافزون زنجیره تامین مواد غذایی منجر به ایجاد چالش های ایمنی مواد غذایی  می شود.

تامین کنندگان مواد غذایی نیاز به رویکردی جامع برای ایمنی و ردیابی مواد غذایی، افزایش کارایی زنجیره تامین، مدیریت خطرات،

پاسخ به حوادث ایمنی مواد غذایی و انجام فراخوان محصولات در صورت لزوم دارند

 

کلید شناسایی GS1 (بارکد) دسترسی به اطلاعات مربوط به یک محصول/غذا را فراهم می کند. بارکد به عنوان «یک منبع حقیقت» برای همه محصولات غذایی و مکان‌ها در زنجیره تأمین،

از تولیدکنندگان تا نقطه نهایی خرید، برای بهبود قابلیت ردیابی مواد غذایی ایجاد می‌شود. آنها همچنین می توانند پاسخ سریع تری به یادآوری غذا و شیوع بیماری های ناشی از غذا ارائه دهند.

استاندارد جهانی ردیابی GS1 (GTS) استاندارد فرآیند تجاری است که توانایی ردیابی و ردیابی محصولات غذایی را از طریق زنجیره تامین بهبود می بخشد.

این یک راهکار برای توسعه سیستم‌های ردیابی و ابزارهای ممیزی و دستورالعمل‌های اجرایی ردیابی‌پذیری خاص صنعت یا کشور است.

مطالب مرتبط

GS1 چگونه به خرده فروش‌ها کمک می‌کند؟

بارکد به کسب و کار های بزرگ و کوچک کمک می‌کند تا محصولات خود را به صورت منحصربه فرد در بازار توزیع کنند. GS1 با صنعت خرده فروشی همکاری می کند تا پایه محصول را برای توزیع قوی کند.

کد 626 چیست؟

به اشتراک‌گذاری اطلاعات در زنجیره ‌تأمین به‌عنوان یک عامل هماهنگ ساز از اهمیت به سزایی برخوردار است. طبیعی است که اگر استاندارد واحدی در سطح جهانی برای تبادل اطلاعات وجود نداشته با

GS1 چیست؟

GS1 مخفف عبارت A global system of standards است که به معنی یک سیستم جهانی استاندارد است. برای داشتن یک سیستم استاندارد نیاز به تعریف یک مرجع و پایگاه واحد در سطح جهانی است.

آخرین مطالب