تاریخچه GS1

همه چیز با یک بارکد شروع شد.

بوق....

در 26 ژوئن 1974، یک بسته آدامس اولین محصول بارکد بود که در فروشگاه اسکن شد.

از سال 1983،

سیستم GS1 راه اندازی شد
انجمن شماره گذاری مقالات اروپایی (
EAN) - که بعدها GS1 نام گرفت - دفتری را در بروکسل افتتاح کرده واعضای موسس آن یک سیستم شناسایی را برای بهبود کارایی زنجیره تامین راه اندازی می کنند.

از سال 1989 میلادی تا به امروزدر بیش از 110 کشور  دفاتری باز شده است و بیش از 2 میلیون عضو را با استفاده از استانداردهای زنجیره تامین که تجارت را آسان می کند عضو سازمان GS1 شده اند. 

GS1 فراتر از بارکد حرکت می کند
با شبکه های گسترده ای که بر زنجیره های تامین تاثیر می گذارد، ما اولین استاندارد بین المللی خود را برای تبادل الکترونیکی داده ها ایجاد می کنیم.

بارکدها نقش مهمی در زنجیره تامین ایفا می‌کنند و تضمین می‌کنند که محصولات در زمان‌های مناسب به قفسه‌های خرده‌فروشی می‌رسند.

ما استاندارد بارکد مورد استفاده توسط خرده فروشان، تولید کنندگان و تامین کنندگان را مدیریت می کنیم. اگر می خواهید بارکد را روی کالایی قرار دهید که در هر نقطه از جهان قابل اسکن باشد، باید با ما صحبت کنید.

استانداردهای GS1 با شناسایی منحصربفرد، جمع‌آوری دقیق و به اشتراک‌گذاری خودکار اطلاعات حیاتی در مورد محصولات، مکان‌ها، دارایی‌ها و موارد دیگر، یک پایه مشترک برای تجارت ایجاد می‌کنند. کسب و کارها همچنین می توانند استانداردهای مختلف GS1 را برای ساده سازی فرآیندهای تجاری مانند قابلیت ردیابی ترکیب کنند.

 

مطالب مرتبط

GS1 چگونه به خرده فروش‌ها کمک می‌کند؟

بارکد به کسب و کار های بزرگ و کوچک کمک می‌کند تا محصولات خود را به صورت منحصربه فرد در بازار توزیع کنند. GS1 با صنعت خرده فروشی همکاری می کند تا پایه محصول را برای توزیع قوی کند.

کد 626 چیست؟

به اشتراک‌گذاری اطلاعات در زنجیره ‌تأمین به‌عنوان یک عامل هماهنگ ساز از اهمیت به سزایی برخوردار است. طبیعی است که اگر استاندارد واحدی در سطح جهانی برای تبادل اطلاعات وجود نداشته با

GS1 چیست؟

GS1 مخفف عبارت A global system of standards است که به معنی یک سیستم جهانی استاندارد است. برای داشتن یک سیستم استاندارد نیاز به تعریف یک مرجع و پایگاه واحد در سطح جهانی است.

آخرین مطالب